درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 19:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41089صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 24 آذر 1398 - 17:48
انتشار کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه»
کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه» نوشته دکتر بهروز میرزایی توسط انتشارات جامعه شناسان منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه» نوشته دکتر بهروز میرزایی توسط انتشارات جامعه شناسان منتشر شد.

کتاب «جامعه شناسی فرهنگ بیمه» در یازده فصل و 224 صفحه در آذر ماه جاری منتشر شده است. بنا به گفته مولف هدف از تهیه و تدوین این کتاب تهیه منبعی جهت مطالعه دانشجویان رشته مدیریت بیمه مبتنی بر اصول جامعه شناسی و فرهنگ بیمه بوده است تا از این طریق دانشجویان ضمن مطالعه کلیاتی از بیمه، رشته ها و ریسک های تحت پوشش بیمه، بستری برای مطالعه جامعه شناختی فرهنگ بیمه مهیا شود.


دکتر میرزایی در ادامه اضافه کرد: اساتید بیمه اطلاع دارند در حال حاضر و از سال های گذشته دانشجویان رشته مدیریت بیمه دو واحد درس مبانی جامعه شناسی را در دوران کارشناسی طی می کنند که مولف با توجه به ضرورت این امر ضمن تلفیق مبانی بیمه ای با نظریه های فرهنگی برخی جامعه شناسان سعی دارد تا شرایطی را فراهم کند که دانشجو هم با مبانی بیمه آشنا شود و هم به درکی هر چند کلی از نظریات فرهنگی که می تواند در طرح موضوعات و مطالعات فرهنگ بیمه تأثیرگذار باشد، شناخت پیدا کند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ بیمه یکی از دغدغه های اصلی و چالشی اساسی برای صنعت و مسئولان شده است، علی رغم اینکه برخی از مسئولان صنعت بیمه از ضرورت و اهمیت فرهنگ سازی برای توسعه بیمه آگاهی دارند در عمل اقدامی در راستای تغییر نگرش و تحولات فرهنگ بیمه در جامعه انجام نداده و صحبت ها اغلب صحبت های پشت تریبونی است و کمتر به ایده های فرهنگی بها داده می شود.


عناوین فصل های کتاب به شرح ذیل ارائه می شود:
فصل اول: کلیات
فصل دوم: تبیین خدمات و کارکردهای بیمه
فصل سوم: انواع بیمه
فصل چهارم: شالوده بیمه
فصل پنجم: جامعه شناسی فرهنگ
فصل ششم: رویکردهای جامعه شناختی به فرهنگ
فصل هفتم: رویکردهای فرهنگی معاصر
فصل هشتم: عرضه و تقاضای بیمه
فصل نهم: نقش آموزش و پرورش در توسعه صنعت بیمه
فصل دهم: مطالعات فرهنگ بیمه
فصل یازدهم: سخن پایانی


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد